Warunki współpracy

Rozpoczęcie współpracy

Oferta firmy Pipistrello na platformie B2B skierowana jest wyłącznie do firm.
Moduł umożliwia składanie zamówień, sprawdzenie cen, stanów magazynowych.
Prosimy zapoznać się z Warunkami współpracy.  W przypadku pytań prosimy o kontakt poprzez pocztę elektroniczną b2b@pipistrello.pl

Składanie zamówień

Login i hasło do indywidualnego konta w Module dla Partnerów otrzymają Państwo drogą mailową  po przesłaniu zeskanowanych dokumentów rejestracyjnych firmy. Potwierdzeniem poprawnie złożonego zamówienia jest wiadomość e-mail z listą zamówionych produktów. Potwierdzenie jest przesyłane na adres e-mail użyty podczas logowania. Jeżeli w ciągu godziny od złożenia zamówienia nie otrzymają Państwo potwierdzenia prosimy o kontakt e-mail lub telefoniczny .

Informacje na temat produktów

Produkty mogę nieznacznie się różnić od zdjęć w katalogach i od zdjęć na platformie ze względu na różne ustawienia i niedoskonałości kolorystyczne obrazu emitowanego przez monitor oraz drobne zmiany wprowadzane przez producentów.

Wielkość zamówień

Realizujemy każde zamówienie. Rezerwacja towaru po uprzednim powiadomieniu telefonicznym lub mailowym nie dłużej niż na 7 dni . licząc od dnia , w którym dokonano potwierdzenia rezerwacji.

Ceny

Przy każdym produkcie podana jest cena zakupu netto. Firma Pipistrello zastrzega sobie możliwość zmiany cen produktów z wcześniejszym 60 dniowym powiadomieniem drogą mailową zarejestrowanych klientów. Prezentowana oferta cenowa ma charakter informacyjny, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.

Transport

Przy zamówieniach powyżej 800 zł netto transport na terenie kraju jest bezpłatny. Przy zamówieniach od 0 do 800 zł netto koszt transportu wynosi 11,90 zł netto. Nie wysyłamy przesyłek za pobraniem. Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej .

Czas realizacji zamówień

Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych , licząc od dnia w którym klient otrzymał potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji .

Reklamacje i zwroty

W przypadku reklamacji przedsprzedażowych prosimy o przesłanie informacji o uszkodzeniu przesyłki drogą elektroniczną wraz ze zdjęciem uszkodzonego artykułu do 2 dni po otrzymaniu przesyłki. Na tej podstawie zdecydujemy czy artykuł powinien być do nas odesłany. Artykuł zostanie wymieniony, lub w przypadku gdy nie będzie go na magazynie zostanie wystawiona korekta do faktury. W przypadku reklamacji posprzedażowej postępowanie jest podobne . Prosimy o przesłanie informacji o uszkodzeniu lub braku elementów zestawu drogą mailową . W przypadku uszkodzenia , prosimy o przesłanie zdjęcia uszkodzonego produktu drogą mailową . Na złożone reklamacje odpowiadamy w ciągu 72 h. Nie przyjmujemy zwrotów produktów. O niezgodności towarów w przesyłce należy powiadomić nie później niż do 48 godzin od otrzymania przesyłki.

Terminy płatności

Pierwsze zamówienie wysyłamy do dokonaniu przedpłaty za zamówiony towar. Kolejne zamówienia-termin płatności ustalamy indywidulanie.